קרעי: "ברק לא היה הבחירה הראשונה שלנו"

    המהדורה המרכזית No Comments on קרעי: "ברק לא היה הבחירה הראשונה שלנו"

    שר התקשורת שלמה קרעי תוקף במהדורה המרכזית עם אבי מימרן ב'קול חי': "אם היועמ"שית תוציא את נתניהו לנבצרות, לא נתייחס לזה. אנחנו לא בדיקטטורה. אהרן ברק הוא לא הבחירה הראשונה של נתניהו, נעשו ניסיונות לבחור אחרים"

    Communications Minister Shlomo Karai attends Economic committee meeting at the Knesset, the Israeli Parliament in Jerusalem, on November 20, 2023. Photo by Yonatan Sindel/Flash90 *** Local Caption *** כנסת מדברים ועדת כלכלה ועדה שלמה קרעי שר התקשורת צילום: Yonatan Sindel/Flash90
    22:21
    30.04.24
    צבי טסלר No Comments on גל של התייקרות מחירים לאחר הפסח | הסל המשתלם

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    שר התקשורת שלמה קרעי, שוחח הערב (שני) עם אבי מימרן במהדורה המרכזית והתייחס למלחמה: "דר הביטחון גלנט אמר שאנחנו ממשיכים עד לניצחון על החמאס ולהחזרת החטופים. כל הדיבורים על כך שהאמריקאים מסיגים אותנו לאחור זה על ענייני שוליים כמו סיוע הומניטרי".

    על פסקי הבג"ץ: "אלה החלטות אומללות של. קבוצה קטנה של משפטנים שאומרת שהם שואבים את הסמכות ישירות מבורא עולם ואין דמוקרטיה ויועמ"שית יכולה להוציא לנבצרות ראש ממשלה. זה חלומות באספמיא. נראה להם שמישהו יתייחס אליה?! אנחנו לא בדיקטטורה. בגץ מהלך אימים. זה לא יצלח וזה מוכיח שנדרשים תיקונים במערכת המשפט".

    על מינוי ברק: "אהרן ברק הוא לא הבחירה הראשונה של נתניהו. נעשו ניסיונות לבחור אחרים".



    0 תגובות